Prvni vecer v Gibu problehl v poklidu, ikdyz hospodu s vybornou zivou hudbou a cisnicama ze slovenska jsme zavirali. Rano na lodi pozorujeme starty a pristavani letadel, pac stojime cca 200m runwaye, ktera zaroven dany poolostuvek oddeluje jako hranice od spanelska. A tak pred pristanim ci startem letadla se spustijou sranky, letadlo pristane a pak si pres runvay dal vesele chodi lidi a jezdi auta.
Dalsi den jsme si dali za ukol opravit ci vytunit na lodi dalsi veci, ktere budeme potrebovat dal a tak nevadi, ze zacina mirne prset. Shazujeme genu, kde jsme nasli dalsi 4 skubance a davame ji do spravky anglanovi na katamaranu kousek od nas, ktery tam ma sici stroj. Shozeni ovsem neprobehlo uplne na jednicku, jelikoz se nahore nejak zasekl vytah (diky povolenym sroubum spojujucim profil, na kterem vytah je) a tak si davam vystup nahoru na stezen.
Dal uz jsme pak opravili jen urvane predni navigacni svetlo, strop v predni kajute, lavici v salonu (ta taky nevydrzela napor clena posadky pri jednom drsnejsim zhoupnuti), dotazeni zadniho stehu, leaku hlavky, pridelani spionu, vesaky na pradlo, uchyceni lodniho haku, kotvy, kontrolujem zasoby, … a nakonec dalsi vystup na stezen pri vytahovani geny, kde pak zaroven montuju pod horni saling antenu. No prace bylo na tento den zase dost.
Vecer davame stejky v argentinske hospode a poznavame nalsi gibraltarskou mistni hospodu, kterou opet zavirame 🙂
Vzhledem k tomu ze Kulis se Sobinem se k nam maji pridat az na vecer (let do Malagy v nedeli odpoledne a busem pak do Gibu cca v 17:00), tak vyrazime na pruzkum cele Gibraltarske skaly. Tam potkavame prvni mistni opice, zkoumame vybudovane tunely a obranne strilny, nadherne jeskyne (svateho Michala 🙂 a kochame se uzasnymi pohledy z vrcholku na vsechny strany. Navecer se pak vitame s klukama a vecer zavrsujeme guinessy v dalsi mistni hospode.
Posadka se tak tedy docasne rozsiruje na 6 clenu a zitra vzhuru na Atlantik.